دیروز و امروز


























بسیجیان شهرستان کوهدشت

ديروز از هر چه بود گذشتيم،امروز از هر چه بوديم ...!! آنجا پشت خاكريز بوديم و اينجا در پناه ميز ...!! ديروز دنبال گمنامي بوديم و امروز مواظبيم ناممان گم نشود ...!! آنجا(جبهه)بوي ايمان ميداد و اين جا ايمانمان بو !! مي دهد...!! الهي : نصيرمان باش، تا بصير گرديم . بصيرمان كن تا از مسير برنگرديم و آزادمان كن تا اسير نگرديم...

سردار شهيد شوشتري

امروز وقتی تو دبیرخانه فرماندهی سپاه استان رفتم چشمم به این متن که زیر شیشه میز گذاشته بودند افتاد باور کنید یه لحظه مونده بود گریه کنم خودمو گرفتم چندین بار متنو خوندم و یه قلم و کاغذ گرفتم و متنو نوشتم  الانم هم چندین بار این متنو خوندم ولی سیر نمی شم خیلی حرفا پشت این کلمات به نظر ساده نهفته شده و من و تو خیلیاشو نمی فهمیم تو کلماتش گیر کردیم چه برسه به محتواش.

دیروز هر چه بودیم گذشت امروز کی هستیم ؟ چه چهره ای پشت این صورتمون نهان داریم؟ چرا ما همیشه به گذشته می نازیم پس امروزمون کجاس؟ چرا از امروز حرفی نمی زنیم؟ یه زمانی پدران ما رفتن جانشون رو کف دست گذاشتن رفتن پشت خاکریزها. ولی امروز چه کاره اند؟

بله دیروز آنها باید تو یاد و خاطره ما حک بشه ولی امروزمون چی؟ آیا نباید رفتار امروزمون رو از اون دوران بگیریم؟ نه فقط پدرانمون و صد البته ماها . ما جوانا باید از امامون و شهدامون درس بگیریم. ولی نه ،ما فراموش کردیم همه چیزو فراموش کردیم. امروز فقط مواظیم ناممون تو ناما گم نشه... ایمانمون بو!! میده... فقط دنبال پشت میز نشستنیم ... خاکو و دیروز و شهدا و .... همه رو فراموش کردیم . داریم کجا میریم این جاده انتهایی نداره . انتهاش اسارته ، انتهاش بی بصیرتیه، انتهاش باتلاقه، انتهاش ....

نمی دونم خودمم نمی دونم راستشو بخوای زیاد تو نخ شهید شوشتری نرفته بودم در همین حد که اسمن می شناختمش ولی امروز وقتی تو اینترنت سرچ کردم خیلی چیزا رو ازش خوندم باور می کنین مات و مبهوت مونده بودم این سردار رشید سپاه که با ریشهای سفیدش چه دل پاکی و صاف و بی آلایشی با خدای خودش داشته که چند دقیقه قبل از شهادتش آرزوی شهادت میکنه. خدا چه زود جوابشو داد ....

خوش به حالت که راهتو پیدا کردی و رفتی ولی من روسیاه مات و حیران فقط به اطراف خودم نگاه می کنم تو این چند تکه دنیا گیر کردم تو لجناب موندم فقط دنبال نام و شهرت و میز و .... هستم خیلی چیزا رو فراموش کردم .

باور کنید هر بار می خونمش یه حرف جدید ازش در می آرم نصیرمان باش، یعنی تنها یار و نصیردهنده خداست. تا او نصیرمان نباشد بصیر نمی شویم.

سرباز ولایت بصیر بودن خودشو تنها از تنهاترین بصیر بخش تام یعنی خدا می خواد تا به آرزوهاش یعنی ثابت قدم ماندن استوار بمونه.

خدایا ما چقدر غافلیم که این شهدای عزیز والامقام که در عصر ما زندگی می کردن رو نشناختیم بعضی از ماها از روی تنبلی حرفمون اینه شهید همتا و باکریها و زین الدین ها و .... ندیدیم پس نمی تونیم اونارو سرمشق خودمون قرار بدیم این شهدای عزیز رو چه بهانه ای داریم هر چند که بهانه های قبلیمون هم قابل قبول نیست.

بعضی موقع ها به بعضی از کارام فکر می کنم می بینم که امام و شهدا اصلن از این کارام راضی نبودن ولی چه کنم که گول شیاطنو خوردم . خدایا تو کمکم کن تا تو این دنیا و اون دنیا شرمنده امام و شهدا نشم!!!

خدایا تو نصیرم باش تا راه امام و شهدا که شاخصای منن رو گم نکنم.

خدایا نو نصیرم باش تا تو این چند قلم دنیا گم نشم.

خدایا تو نصیرم باش تا غرور وجودمو نگیره که غروره باعث میشه خیلی چیزا رو فراموش کنم.

خدایا تو نصیرم باش تا شخصی نباشم که مردم هر روز آرزوی مرگم رو بکنن و با مرگم مردم خوشحال بشن.

خدایا تو نصیرم باش تا دست از گناه برداریم.

و در آخر که تمام حرفا توش نهفته است و تمام آرزهامون با این دعا برآورده میشه خدایا تو نصیرم باش تا مانعی برای ظهور آقا و مولام حجه بن حسن(عج) نباشم.

و باز این جمله ی قشنگ شما چیا ازش می فهمین به منم بگین:

ديروز از هر چه بود گذشتيم،امروز از هر چه بوديم ...!! آنجا پشت خاكريز بوديم و اينجا در پناه ميز ...!! ديروز دنبال گمنامي بوديم و امروز مواظبيم ناممان گم نشود ...!! آنجا(جبهه)بوي ايمان ميداد و اين جا ايمانمان بو !! مي دهد...!! الهي : نصيرمان باش، تا بصير گرديم . بصيرمان كن تا از مسير برنگرديم و آزادمان كن تا اسير نگرديم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
Design By : Night Melody